Ogromna sprzedaż Porsche

Oferta marki została obecnie wzmocniona przez modele Macan, 918 Spyder oraz Panamera oraz Cayenne po modernizacji. Między innymi dzięki temu od stycznia do sierpnia 2014 roku niemiecki koncern rozprowadził na całym globie przeszło 120 tys. pojazdów, czyli o ponad 12 proc. więcej niż przed rokiem.

W samym tylko sierpniu do klientów trafiło 15 tys. samochodów, co oznacza niemalże 30-proc. wzrost. Dodatkowo w Polsce firma Porsche notuje znaczny popyt – w I półroczu br. klienci kupili 408 pojazdów tej firmy, o 78 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2013 r.

Propozycja Porsche będzie niebawem zwiększona o model Cayenne S E-Hybrid, który debiutował na salonie aut w Paryżu. To pierwszy hybrydowy SUV premium z możliwością ładowania akumulatorów z gniazdka. Jego średnie zużycie paliwa wynosi 3,4 l/100 km. Tak więc niemiecki koncern jako jedyny w skali globu będzie miał w ofercie aż trzy hybrydowe modele typu plug-in: supersportowy wóz 918 Spyder, limuzynę Panamera oraz właśnie SUV-a Cayenne.

Share

Leave a Comments

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge